من همـــونم...که بــــــــدون تو نمی تــــــــــونه
من همـــونم...که بــــــــدون تو نمی تــــــــــونه

 

 

دست هایم را محکم تر فشار بده عشق من

اینجا سر جدایی من و تو شرط بسته اند

 

 

 

 

خوشبختی داشتن کسیه که

بیشتر از خودش تورو بخواد

و

بیشتر از تو هیچی نخواد

و

تو براش تموم زندگی باشی

 

 

 

 

راهی که میروی

من ازت عقب می مانم

نه اینکه نخواهم هم قدمت باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم

میخواهم مواظبت باشم

میخواهم رد پایت را هیچ خیابانی به آغوش نکشد

تو فقط برای....

 

 

 

خدا میدونم دوسم نداری

اما...

هوای این عشق مارو

خیلی داشته باش

 

 

 

 

تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه می برم

به خلاصه ی دنیا

 

 

عشق یعنی

وقتی نیست یه چیزی تو زندگیت کم باشه

 

 

 

 



تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم  . . .

 

 

 

 


زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

 

 

 

 


دوستت دارم تا هميشه ... تا ابد ... دوستت دارم

تا جنون ... تاديوانگي ... دوستت دارم تا گريه ...

تا بهانه ... دوستت دارم تا خاطره ... تا مهرباني

دوستت دارم تا نوازش ... تا بوسه ... 

دوستت دارم تا عشق ...

که برتر و بدتر از آن نمي شناسم ...

 

 

 

 

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای
دوستشان نداشته باش
زیرا عمیقترین زخمها زخم خنجر کسی است
که با تمام وجود دوستش داشتی

 

 

 

 


نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من
باشد؟



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:20 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 478 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<